حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

ویدئو | ششمین دوره مسابقات شنای جام ولایت در مشهد آغاز شد

  • کد خبر: ۱۳۵۴۶۳
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
ویدئو | ششمین دوره مسابقات شنای جام ولایت در مشهد آغاز شد
قهرمانان ملی و استانی از صبح امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در استخر کارگران مشهد، به آب زدند. ششمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ولایت، بعد از وقفه‌ای ۳ ساله به خاطر اپیدمی کرونا، از صبح امروز به میزبانی سالن کارگران مشهد شروع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ششمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ولایت، بعد از وقفه‌ای ۳ ساله به خاطر اپیدمی کرونا، از صبح امروز به میزبانی سالن کارگران مشهد شروع شد. این مسابقات با حضور نزدیک به ۱۸۰ شناگر از استان‌های خراسان‌رضوی، تهران، البرز، زنجان، گلستان، مازندران و خوزستان امروز و فردا برگزار می‌شود.نکته حائز اهمیت اینکه چند قهرمان و رکورددار کشوری هم در این بازی ها حاضر هستند و سطح فنی رقابت ها را تا حد قابل توجهی بالا برده اند.

امکان جابجایی چندین رکورد ملی وجود دارد

حضور شناگران و رکوردداران کشوری در این دوره از رقابت ها، سطح فنی بازی‌ها را بسیار بالا برده و به گفته مجید مشتاق عشق سرمربی تیم ملی شنای زیر ۱۷ سال ایران، امکان جابجایی چندین رکورد ملی هم وجود دارد.

مشتاق عشق که بعنوان سرپرست اجرایی این مسابقات در استخر حاضر بود، به حضور سینا غلامپور در این بازی‌ها اشاره کرد و گفت: غلامپور تا چند وقت دیگر به مسابقات ملبون استرالیا اعزام می‌شود و حضور در مسابقات جام ولایت مشهد بهترین فرصت برای ارزیابی فنی او دیدن آخرین سطح آمادگی اش است.
بیشتر ورزشکاران حاضر در این دوره، مسابقات را از لحاظ فنی در سطح ملی می‌دانند و معتقدند این بهترین فرصت برای آن هاست تا پیش از شروع لیگ، توانایی‌های شان را نشان دهند و بعد از آن برای لیگ حاضر شوند.

گرایلی: برای مسابقات جام ولایت در رده بانوان آماده می وشیم

حسین گرایلی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی افزود: این مسابقات در چهار رده سنی ۱۵ تا ۱۷ و بالای ۱۸ سال در استخر کارگران مشهد برگزار خواهد شد. در این مسابقات برای هر رده سنی به صورت جداگانه اهدای مدال و کاپ انجام می‌شود. این مسابقات صبح و بعد از ظهر در استخر کارگران مشهد برپا خواهد شد.

گرایلی همچنین گفت: بعد از برگزاری مسابقات جام ولایت، برنامه ریزی هایمان را برای برگزاری لیگ شنای استان انجام خواهیم داد و پس از آن هم باید با جدیت برای جام ولایت بانوان برنامه ریزی کنیم. وی در ادامه افزود: پیش‌تر هم قول برگزاری مسابقات بانوان را داده بودیم و الان تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهمن یا اسفندماه این اتفاق را عملی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->